הארגון להשבת הסקסיות למקצוע הארכיאולוגיה

בשיטוטי האקראיים בעקבות פעילויותיהם של חברי לפסייבוק נתקלתי בקבוצה יוצאת דופן ששמה – "הארגון להשבת הסקסיות לארכיאולוגיה". מיד התמלאתי שמחה גדולה: סוף-סוף הארכיאולוגים מכל העולם התאחדו כאיש אחד ועוד למטרה נעלה שכזו.
 
בהצהרת החזון של הארגון (שהוא אגב, ללא מטרות רווח) נאמר כך:
 
" במשך למעלה ממאה שנה, ארכיאולוגים התמקדו בחשיפת סודות העבר, בעודם מתעלמים  הן מסגנון והן מהיגיינה אישית כאחד. אנחנו, הארכיאולוגים של העידן החדש, שמנו לנו למטרה לשנות באופן רדיקאלי את האופן שבו ארכיאולוגים נתפסים בציבור, בכך שנשמש כזרזים בתנועה סיגנונית זו. ההצטרפות לתנועה מאפשרת עשייה ארכיאולוגית בד-בבד עם נוכחות סקסית מיירבית."

הקבוצה מונה למעלה מ- 6,000 אוהדים ויש לה גם אתר אינטרנט שבו אפשר לקנות חולצות צמודות עם המשפט הבא: אני חופרת בנים מלוכלכים" או "אני חופר בנות מלוכלכות". ברוח הימים האחרונים ראוי לומר שהחלוקה הזו לא חד משמעית כי באנגלית אין הטיית המין בפעלים. חוץ מזה נמכרים באתר גם תחתוני חוטיני עם הלוגו של הארגון, שלפי דעתי הם לא הדבר הכי אידיאלי לצאת אתו לחפירה. 
 

 

   

   

הארגון לא רק מדבר על ערכים נעלים אלה אלא דואג גם לקדם אותם בפועל. למשל, תחרות נושאת פרסים יקרי ערך (חולצת "חופר/ת בנים/בנות מלוכלכים" ושני זוגות תחתונים), לארכיאולוג/ית או למשלחת הסקסיים בעולם. בחוזר שפורסם לכבוד התחרות נאמר למשתתפים להקפיד על כמה כללי יסוד: יש לשלוח תמונות רק של  אנשים מעל גיל 18, אין לחשוף לגמרי חלקי גוף מוצנעים ואין להרוס אתרים ארכיאולוגיים לצורך הצילום.
 
ליקטתי כאן כמה תמונות שהוגשו לתחרות. כל אחד/ת מוזמן/ת לבחור ארכיאולוג/ית סקסי/ת לפי טעמו ונטיותיו: 
 

                                    1. סגנון השולטת
 

                   

                         2. סגנון השולט

 

                      3. הסגנון המלוכלך (1)

 

                    

                    4. הסגנון המלוכלך (2)

 

 

                                   

                                 5. הסגנון הרטוב

 

                           6. המראה המסוקס

 

 

                       

                        7. הסגנון האינטלגנטי

 

                            8. הסגנון הספורטיבי

   

 
9. הסגנון המעודן
 
 
10. הסגנון הטבטוני
 
                                                

                                    11. הסגנון הבי/ מטרו סקסואלי

 

 

 

 

                     12. הסגנון הישראלי

 

אני לא יודעת מה אתכם, אבל אני כבר בחרתי:

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מיכאל יעקובסון  On אוגוסט 10, 2009 at 3:06 pm

    בחורה עמוק בחול החם, כשהיא מזיעה ומתרטבת – זה כבר משהו אחר לגמרי….
    ארכיאולוגיות זה משהו (שיכול להיות) שווה!

  • דב  On אוגוסט 10, 2009 at 3:20 pm

    אז קודם כל – הדברים משובבי נפש,
    במיוחד לנוכח האוירה המעיקה באתר.

    לעצם העניין:
    מאחר שבהצהרת חזון הארגון נקבעו
    יעדים כמו שינוי תדמית באופן שיאפשר
    עשייה "…עם נוכחות סקסית מירבית" –
    ומאחר שבאין חזון תיפרע הארכיאולוגיה –
    אני מצטרף.
    וכצעד בונה (או חופר) אמון, לקראת
    התחרות שבוא תבוא, אני מעלה את עצמי
    במידגם ובוחר – במסגרת "סגנון ארכיאולוגי
    נולד" – כדלקמן:

    1. הסגנון המלוכלך (2)- [ההתפלשות בעפר
    סקסית לאללה]
    2. הסגנון המלוכלך (1)- [כנ"ל]

    3. הסגנון המעודן [בגלל האטיטיוד
    והשפיצים]

  • נטלי מסיקה  On אוגוסט 10, 2009 at 3:47 pm

    הערותכם נרשמו בפרוטוקולים ויועברו לוועדה. נכון לרגע זה החופרות המלוכלכות מובילות בראש הטבלה.

  • גלי  On אוגוסט 10, 2009 at 4:18 pm

    עכשיו יתחילו לחשוף את עניני הסקס בעבר: האם קליאופטרה ממצרים קיימה יחסים עם טוטאנך אמון. נדמה לי שלפני כמה שנים מצאו שלילד היו צאצאים עובריים לא?… רגע אבל הקליאופטרה הזו הייתה סבתא נכון? את רואה כמה שאני לא מבינה בארכיאולוגיה ורק יענו בקושי מבינה בערך בסקס?
    🙂

  • שועי  On אוגוסט 10, 2009 at 5:17 pm

    אין ספק הארגון ההזוי קמעא עשוי ליצור מהפך אמיתי במתווי החפירה בערים עתיקות
    כאשר במקום לתור את ארמון המלך (עיר הבירה)
    יתחילו לתור באותה מידת רצינות גם את מקום ההרמון. שהרי יש טעם רב לתור את ההרמון
    ולא עוד פסיפס של רצפת בית כנסת
    לא עוד
    (-:

  • ר  On אוגוסט 10, 2009 at 5:31 pm

    מזכיר לי את גילוי המנהרה שחיברה בין הספריה ובית הזונות בחפירות אפסוס

  • נטלי מסיקה  On אוגוסט 10, 2009 at 5:50 pm

    מעניין שהגעתם לאותו הקשר אסוציאטיבי, על החיים המיניים שלנו היום ביחס לתקופות הקדומות.
    .
    פעם ידיד שלי, ארכיאולוג מאיטליה סיפר לי שהם מצאו מנהרה שחיברה בין מנזר של נזירים למנזר של נזירות מימי הביניים. החדשה המזעזעת היתה שגילו שם עשרות עוברים/שלדים של תינוקות.
    אבל בתקופות הקדומות לאיטלקים היה יחס הרבה יותר בריא לסקס. איזה מישהו שחפרתי אתו בפומפיי העביר לנו הרצאה על הנושא הזה על בסיס ד"ר שכתב על חיי המין של האנשים בתקופה הרומית על פי מקורות היסטוריים וממצא ארכיאולוגי. אני אחפש את החומר ואולי אכתוב על זה משהו בהזדמנות. היו לו הרבה סיפורים משעשעים למדי.

  • ברני  On אוגוסט 10, 2009 at 6:02 pm

    ארכיאולוגים קוראים עיתונים?

  • נטלי מסיקה  On אוגוסט 10, 2009 at 6:15 pm

    וואלה צודק. התכוונתי תקופות קדומות לימי הביניים. מאז הם חזרו לעצמם ובגדול

  • ניר  On אוגוסט 10, 2009 at 7:58 pm

    יש דף מרתק של גרפיטי מתקופת הרומאים שהשתמר בפומפי:

    http://www.pompeiana.org/Resources/Ancient/Graffiti%20from%20Pompeii.htm

    "Weep, you girls. My penis has given you up. Now it penetrates men’s behinds. Goodbye, wondrous femininity!"

    (אגב, מספר 4!!! אח, אם הייתי שוב צעיר..)

  • ברני  On אוגוסט 10, 2009 at 8:35 pm

    תחפרו לבושים ומכוסים גוף, שרוולים ארוכים, צווארון זקוף, מכנסיים ארוכים, כובע גדול ונעלי עבודה. סקסי שמקסי אני כותב כמי שכבר מורידים לו חתיכות עור כעשר שנים והגורם זה
    BCC
    Basal Call Carcinoma
    זה סרטן לא מתפשט לא ממאיר כמובן בדרך כלל עם יוצאים מהכלל. הוא נגרם בדרך כלל לבלונדינים או בהירי שער ועור כתוצאה מחשיפה לשמש. אני מנבא שלפחות אחד או שנים מהמצולמים יחטפו את זה במקודם או מאוחר. איך כתבתי סקסי שמקסי. חוץ מזה בכלל כפפות ונעליים ישמרו אצבעות ובהונות. אבל הגיחי גיחי והבדיחות של החברה חשובות יותר.

  • נטלי מסיקה  On אוגוסט 10, 2009 at 8:58 pm

    הגרפיטים בפומפיי הם אחד האמצעים היותר טובים להבין את הראש של האנשים שחיו שם. אגב לפני כמה שנים מצאו באזור מרישה כתובת די דומה במערת קבורה (!). ד"ר לאה די-סיגני דיברה על זה באיזה כנס. אם אני זוכרת נכון מדובר בזוג אוהבים שמצאו להם מקום מקורי להתבודד בו ולהעלות חוויות אישיות.

    ולברני – אכן הערה מאד חשובה. דווקא אלה עם העור הבהיר שבאים ממדינות קרות נוטים לחשוף את עצמם באופן מוגזם לשמש ואז הם נופלים כמו זבובים אחרי יומיים. גם לא כל כך עוזר להזהיר אותם. הם סובלים מחסך רציני עד כמה שזה נשמע לנו מוזר כאן.

  • צבי  On אוגוסט 10, 2009 at 9:00 pm

    ודי עם הגישות האורתודוכסיות.
    במפורש הגיעה העת להנחית את הסקביות,
    מהעולמות העליונים לאלו התחתונים.

  • יולי  On אוגוסט 10, 2009 at 9:07 pm

    אני בחרתי בג'ינג'י ללא הבגדים עם הכובע מכסה על העיקר.
    זה בסדר?
    או שפיספשתי כאן משהו?
    גם אכינית אותו האינטליגנטי אז בכלל זה בינגו לטעמי.

    ובכל מקרה, תודה נטלי על הרוח השובבה.

  • נטלי מסיקה  On אוגוסט 10, 2009 at 9:56 pm

    מספיק עם הפוריטניות ויפה שעה אחת קודם.
    ולגבי הג'ינג'י בחירה נבונה בהחלט.
    לי באופן אישי הוא מזכיר את האדם החושב של רודן (אולי הוא חושב:"בריבוע של איזו מלוכלכת השארתי את הבגדים שלי לעזאזל?")
    מה שבטוח שהוא צריך להקשיב לברני ולהשתמש בהרבה-הרבה תכשירי הגנה.

  • אביבית  On אוגוסט 10, 2009 at 10:18 pm

    מנסיון העבר, המראה הרטוב גורם לאי שפיות זמנית גם לארכיאולוג/מנהל השטח הרציני ביותר.
    עד היום הוא מנסה לשחזר את מספרי הלוקוסים…

  • שלומית  On אוגוסט 11, 2009 at 9:53 am

    אני עם ג'ונס.
    אינדיאנה ג'ונס.

  • שאול  On אוגוסט 11, 2009 at 6:32 pm

    בפומפי התגלו 25 מאפיות ו 25 בתי זונות. היום המאפיות השתכללו ויש פסי ייצור ענקיים של ברמן ,ודש אנג'ל וכו. כאשר הייתי ילד ברדיוס של 1000 מטר מהבית שלי היו שתי מאפיות קטנות שכילד שלחו אותי לקנות את הכיכר החמה חמה ישר מהאוטו לחם שיצא לחלוקה.

    מאז לא פגשתי בלחם שהיה

    לשמחתינו אין פסי ייצור ענקיים של בתי זונות בארץ אלא רק בחו"ל

  • שחר  On אוגוסט 13, 2009 at 7:18 pm

    ובכלל, שולחת תמיכה מוראלית למיזם המבורך.
    אגב, גם בלעדיו זה נראה לי מקצוע סקסי למדי.

  • שחר  On אוגוסט 13, 2009 at 7:18 pm

    ובכלל, שולחת תמיכה מוראלית למיזם המבורך.
    אגב, גם בלעדיו זה נראה לי מקצוע סקסי למדי.

להשאיר תגובה

