משפחת ארכיפלג 1

 
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שאול  On דצמבר 20, 2009 at 3:33 pm

    החלטתי סופית אני בא לכנס בבר אילן היום לכבוד חביבה

    בשתי מילים

    שרה לוין

  • נטלי מסיקה  On דצמבר 21, 2009 at 7:00 am

    ותודה גם לגוגל על שעזר לי לדעת מי זו שרה לוין…

    לצערי לא יכולתי לבא, אבל מקווה שהיה לכם ערב מוצלח ונעים

  • שועי  On דצמבר 21, 2009 at 9:56 am

    לולא הזכיר לי הקומיקס למעלה כמה חוויות ילדוּת
    כלומר התרוצצות במעלה ובמורד תלים ארכיאולוגיים מחמת אבי חובב החרסים ואבני היד, אולי לא הייתי מבין במה המדובר עד תום

    אבל גם בתוך האילוץ ההוא (דומני כי העדפתי לייחד את שבתותיי לקריאה או למשחק כדורסל עם חברים), ישנן כמה חוויות טובות ההולכות איתי הלאה; אני חושב שלארכיאולוגיה שמור מקום בעידוד הסקרנות של ילד לגבי העולם ומה שכלול בו.

    ושאול- תודה שבאת לערב לכבוד "דּיוֹ אדם", מקווה שנהנית מן הדברים שנאמרו על ידי כלל המשתתפות/ים.
    שמחתי לראותך.

  • נטלי מסיקה  On דצמבר 21, 2009 at 12:17 pm

    לבי, לבי אתך…
    להסתובב עם ארכיאולוגים וחובבי ארכיאולוגיה זה יכול להיות קשה לפעמים, במיוחד לילדים

    בכל מקרה עכשיו כשנחשף הפרט הנסתר הזה בביוגפיה שלך, אני מבינה מאיפה הכל התחיל (אם כי אף פעם לא יודעים לאן זה יכול להתגלגל)

  • שועי  On דצמבר 21, 2009 at 2:52 pm

    יותר בכיוון של המכה בברך…
    ומה שהקנה לדברים את הערך
    היו אנשים טובים שמצאתי בדרך
    וגם אם לא דובר ממש במשפחה
    סרו היגון וגם האנחה…

  • נטלי מסיקה  On דצמבר 21, 2009 at 4:46 pm

    מה דעתך לתכתוב את הטקסטים למשפחת אכיפלג ואני אייר אותם?
    יהיה להיט

  • שועי  On דצמבר 21, 2009 at 6:11 pm

    אבל אני בוטח לגמריי בכישורייך להוציא פרצי צחוק בלתי מבוקרים באותה מידה ממש.

    מה שכן, לבנות משהו ברמה של אסטריקס, כלומר ספרי קומיקס שאפשר לחזור אליהם בכל גיל ובכל מצב רוח זאת יכולה להיות משימה הגונה.

  • נטלי מסיקה  On דצמבר 22, 2009 at 8:39 am

    אגב גוסיני הודה פעם שהוא שאב השראה ממרד היהודים ברומאים בבניית הבסיס לעלילה של הכפר הגאלי שמסרב להכנע ללגיון הרומי.
    סיפורים היסטוריים לא חסרים לנו ברוך השם…

  • טלי  On דצמבר 25, 2009 at 9:41 pm

    הגרסא הארכיאולוגית של משה והאורנג'דה…

    אפילו אני נוצרת כמה חוויות ילדות של טיולי ארכיאולוגיה משמימים (מתנצלת, אבל האמת היא נר לרגליי וזה תמיד נראה לי שבור מדי/ריק מדי/מלא שמש מדי ובעיקר מלא מקומות שצריך לטפס עליהם מדי…).

    מחכה ומצפה לפרקים הבאים, וגם סקרנית לראות יותר מקרוב, ככה קשה להבחין בכל הפרטים, למשל בנוסח הלו"ז שמחזיק אבא אחיקם.

  • נטלי מסיקה  On דצמבר 26, 2009 at 6:55 pm

    וכמו שאמרתי גם לשועי – לבי, לבי אתך..

    לגבי פרקים נוספים: יש תכנון כזה ובזמן הקרוב ביותר.

להשאיר תגובה

