טלפון מבורא עולם

–   הי מה קורה?

–   ברוך השם, ואת?

–   תגיד מה היה לך אתמול? היית באטרף בגלל הסינגל החדש?

–   כן, אל תשאלי. וגם דפקתי את ההופעה. השתלטתי על הבמה, שעות דיברתי עם הקהל בלי הפסקה.

–    באמת? ואחר כך, מה קרה?

–    כלום. אשפזתי את עצמי, מאתמול אני כאן.

–    אוי כפרה (אנחה). שמתי לב שהיית קצת בהיי בזמן האחרון. ואיך אתה מרגיש עכשיו?

–    בסדר גמור. עד אתמול חשבתי שאני המשיח בן דוד.

–    והיום מה?

–    היום אני בורא עולם.

–    ואיך זה מרגיש להיות בורא עולם?

–   לא משהו, אני אגיד לך ת'אמת. שעה שאני מבקש מהם מגבת והם לא נותנים לי. ככה מתייחסים לבורא עולם?

–   באמת לא בסדר.

–  את יודעת מה עוד חשבתי?

–   מה?

–  שאם אני בורא עולם זה אומר שיש לי עוד הורים בשמים. חוץ מאלה שאני מכיר. ראית מה כתבתי אתמול בפייסבוק שלי?

–  קצת היה לי קשה לעקוב אחריך. עדכנת את הקיר שלך כל 3 דקות בערך.

–  אבל קראת מה כתבתי?

–  לא ממש.

–  אז כנסי לפרופיל שלי ותקריאי. אני חייב להיזכר. היו שם דברים חשובים ביותר.

–   טוב…כתבת שצריך להיות בשמחה וגם שבעדליידע  הבאה יהיה מפגש קוסמי בין העולמות וגם ש…

–   אני צריך לסיים, הביאו לי מגבת.

כשהתנתקה השיחה התמלאתי תוגה. חשבתי על החבר היקר שלי שאני כל כך אוהבת, על הסחרחורת הבלתי אפשרית שהוא חי בה – פעם למעלה, פעם למטה.  בעת השירות הצבאי שלו בסיירת הוא  יצא בראש הכוח לתפוס מבוקשים בג'נין, וחטף בלוק בראש שהשאיר אותו בקומה במשך חודש ימים. כשהתעורר התפרצה אצלו המחלה הארורה הזאת שלאורה ולצילה הוא לא מפסיק ליצור:  בתיאטרון, במוסיקה בשירה. חשבתי על יוצרים  גדולים אחרים, שגם הם זכו לגורל דומה: מה הפסיכיאטריה היתה עושה עם הנביאים, ישו, ר' נחמן , שבתאי צבי ?

בעודי שקועה בהרהורים קיבלתי ממנו מסרון עם סמיילי: חברים יקרים: נא להיכנס לדף הפייסבוק שלי !

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • יונתן  On פברואר 11, 2011 at 7:04 am

    מאד יפה כתבת.

  • שוֹעִי  On פברואר 13, 2011 at 1:16 pm

    נטלי יקרה,
    פעם היו מקבלים מהאל מכתבים, וכך כתב וולט ויטמן:

    מכתבים מאת האלהים אני מוצא נשורים ברחוב, וכל אחד מהם חתום
    בחתימת שמו של האלהים,
    ואני משאירם בכל אשר הם, לפי שאני יודע שכל מקום שאלך–
    יבואו אחרים שכמותם עד עולמי עד
    [וולט ויטמן, 'שירת עצמי', שיר 48, בתוך: עלי עשב, תרגם מאנגלית: שמעון הלקין, הוצאת הוצאת ספריית פועלים והקיבוץ המאוחד: תל אביב 1952, עמ' 123]

    אם האל משתדרג טכנולוגית במקביל לאדם, כדאי שאבדוק את המיילים שלי (גם את הספאם). אין לי פייסבוק. אולי אאתר כמה מכתבים נשורים. לא אקרא אותם. גם אני יודע שיבואו אחרים שכמותם. כך שאיני ממהר.

    (-:

  • nataliemessika  On פברואר 13, 2011 at 6:05 pm

    שועי יקר,
    כמה יפה. רק בשביל זה היה שווה לכתוב את הפוסט…

להשאיר תגובה

