הקו החם לרבי שמעון

"שלום. מדבר הרב דוידוף מהקבר של רבי שמעון בר יוחאי. לקראת חג ראש השנה הבא עלינו לטובה, אנו עורכים תיקון מיוחד, תיקון המתבצע רק פעם אחת בשנה. אני מציע לכל מי שמעוניין לזכות בשנה טובה ומיוחדת שיפנה אלינו ואנו נערוך לכבודו את התיקון להצלחה בזיווג, בפרנסה ובבריאות. מי שברצונו להמשיך יקיש נא את הספרה 1 וימסור את שמו."

"אני מודה לך על שבחרת לקבל ברכה מיוחדת לתיקון ראש השנה בקבר רבי שמעון בר יוחאי. לברכת זיווגים – הקש 1, לברכה לבריאות – הקש 2, לברכה לפרנסה -הקש 3."

"אני מודה לך על בחירתך.  לתשלום עבור הברכה בכרטיס אשראי -הקש 1, לתשלום בהעברה בנקאית באמצעות פקס שישלח לביתך- הקש 2. "

"לתשלום 82 ₪ בהוראת קבע חודשית עד שתבוא הישועה – לחץ  1, לתשלום 500 ₪ השתתפות בח"י רוטל ו- 40 יום בקבר הרשב"י – לחץ 2, לתשלום 360 ₪ עבור 40 יום תפילה בקבר הרשב"י – לחץ 3."

"אם אתה איש המחפש זיווג הקש 1, אם את אישה – הקישי 2."

"בת ישראל יקרה. על מנת שאוכל לכוון את תפילתי לנטיית לבך ולהתפלל לזיווגך הראוי, אנא סמני את העדפותייך : לתלמיד חכם ירא שמיים- הקישי 1, לחרדי חב"דניק חדש- הקישי 2 , לדתי לייט -הקישי 3, לברסלבי – הקישי 4, לדתל"ש  – הקישי 5, לאחר- הקישי 6".

"בת ישראל יקרה: אני מאד מאוכזב ממך. למה לך, לא חבל? דווקא אחר את רוצה? ומה רע בחרדי חדש, דתי לייט או אפילו דתל"ש? אם כך, אני לא יכול לעזור לך, אני מאד מצטער. בהזדמנות זו אני רוצה להציע לך סמינר לתיקון המידות ולפתיחת הלב במחיר שווה לכל נפש עם הרבנית דוידוב שיתקיים אי"ה בעשרת ימי תשובה, בבית אורות רשב"י בצפת . לגאולת נפשך – הקישי 1, לבחירה בחיי חטא חסרי תקנה – הקישי 2. "

בת ישראל יקרה: צר לי שזו בחירתך. ברצוני לאחל לך בהזדמנות זו, שנה טובה לך וכל בני ביתך. שלום ולהתראות."

בעקבות שיחת טלפון משונה שקיבלתי היום בצהריים. אמיתי. (טוב, כמעט).

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שוֹעִי  On ספטמבר 26, 2011 at 10:51 pm

    נטלי יקרה,
    82 ש"ח הוראת קבע חודשית עד שתבוא הישועה? זה יכול להיות
    בסיכומו של דבר המון כסף. אי אפשר נניח, לראות קודם
    את הישועה ורק אחר כך להוציא את הכסף?

    שנה טובה.

  • nataliemessika  On ספטמבר 27, 2011 at 6:39 am

    שועי יקר – אני אעביר את בקשתך לכב' הרב.
    במחשבה שניה- אולי הישועה היא שיהיה איך לשלם 82 ש"ח לזמן בלתי מוגבל?..

להשאיר תגובה

